Voor wie

Voor wie is holistische massage therapie geschikt? In principe voor iedereen.  Het kan zijn om meer te ontspannen, aandacht aan jezelf te geven, meer inzicht te krijgen in hoe je je voelt of meer balans te krijgen in je leven. Maar ook bij bepaalde klachten kan holistische massage therapie ondersteuning bieden:

• Voor personen met terugkerende hoofd-, nek-, schouder- en rugpijn, of buikpijn
  • Bij langdurige en/of steeds terugkerende symptomen heeft. bv. RSI,
  • Voor wie een of meerdere symptomen heeft. bv, Burnout, Depressie  (bijv. moeite met stellen van eigen grenzen, oververmoeid zijn)
  • Heb je reumatische klachten. Holistische massage therapie ondersteunt de behandeling bij deze symptomen.
  • Voor wie onder behandeling is van arts, psychotherapeut of natuurgeneeskundige kan holistische massage  therapie aanvullend en/of ondersteunend zijn.
  • Voor wie nieuwsgierig is naar zichzelf
  • Wie graag vanuit de holistische visie gemasseerd willen worden. Met de volle aandacht aangeraakt worden is een cadeau.
  • Wie wil werken aan persoonlijke groei.
  • Voor wie in een moeilijke periode zit.

• Boek nu!

Massage therapie is er ook voor Kinderen

We leven in een maatschappij met veel prikkels, wat onrust kan geven bij ouders en kinderen. Kinderen spiegelen zich vaak aan hun ouders. Massage is een uitstekend hulpmiddel om rust te creëren. Door massage krijgen kinderen een beter contact met hun lichaam en hun gevoel. Het help ze bv:

• meer energie te krijgen (bij weinig energieke kinderen)
  • een betere concentratie te verkrijgen
  • lichamelijke klachten te verminderen (bijvoorbeeld buikpijn)
  • bijv. bij ADHD, ADD, ODD, PDD-nos
  • beter voor jezelf op te komen
  • spierpijn en blessures bij sporters te voorkomen
  • meer contact met jezelf te krijgen en lekkerder in je vel te zitten
  • gemakkelijker om te gaan met verdriet, boosheid of angst
  • Om beter te slapen
  • Het kan ze sterker maken om alle indrukken te verwerken.
  • Het ‘masseren’ bevordert de vitaliteit en stimuleert de natuurlijke zelf helende kracht.
handen hart

Handen hart